سامانه ثبت شرکتها Fundamentals Explained

Wiki Article

بهترین راه مذاکره و مصالحه است اگر جواب نداد سپس دنبال پیگیری قضایی باشید.

در نظر دارید با شرکتی که ثبت می کنید در چه حوزه ای فعالیت نمایید؟*

عموما برای ثبت شرکت دانش بنیان ، شرکت سهامی خاص مناسب تر است. اعضای شرکت دانش بنیان می بایست بدین گونه چیده شوند: حداقل دو نفر از اعضای هیئت مدیره باید مدرک کارشناسی ارشد به بالا و یا اختراعی ثبت شده داشته باشند و یا عضو هیئت علمی دانشگاه باشند.

حق تمبر یکی از انواع مالیات است که هنگام ثبت شرکت و نیز افزایش سرمایه شرکت پرداخت آن الزامی است. طبق ضوابط مالیاتی، بخشی از این مبلغ ثابت و بخشی دیگر متغیر و وابسته به آوردۀ شما است. شرکت‌های تجاری در ایران حداکثر تا دو ماه پس از دریافت آگهی تاسیس باید برای این کار اقدام کنند.

مهمترين تفاوت هاي شركت سهامي خاص و مسئوليت محدود (به جز تعداد نفرات شركا) چيست؟ با توجه به ساده تر بودن ثبت شركت مسئوليت محدود چرا بايد كسي شركت سهامي خاص تاسيس كند؟

کارت ملی هوشمند و شناسنامه عکس‌دار با تمام توضیحات ضروری آن اصلی‌ترین مدارک شناسایی برای ثبت شرکت هستند. در مواردی که نیاز به استعلام سابقه کیفری و سوءپیشینه اشخاص باشد، این کار به صورت خودکار در سامانه ثبت شرکت‌ها انجام می‌گیرد. همچنین برای ثبت شرکت نیازی به ارائه مدرک تحصیلی نیست. البته برای گرفتن مجوز فعالیت از نهادهای دیگر ممکن است در حوزه‌های تخصصی به این مدارک نیاز پیدا کنید.

مسئولیت محدود مناسب است – نحوه انجام کار ارتباطی با ثبت شرکت ندارد – با هر دانشی می توان شرکت ثبت نمود

من دانشجو هستم ودر حال تحصیل در رشته ی مهندسی برق گرایش کنترل بنده اموزش های مرتبط با رشته رو در موسسات فنی حرفه ای دیده ام و اکنون سعی دارم در حیطه ی هوشمند سازی و اتوماسیون کار انجام بدم و با شرکت های مختلف کار کنم و پروژه بگیرم اون طور که من بعد از مطالعه مطالب بالا متجه شدم بهتر است برای اینکار یک شرکت ثبت کنم نظر شما در مورد ثبت شرکت برای کار من چیست و اگه نیاز باشه ثبت شرکت انجام بدم این شرکت از چه نوعی است و هزینه ی اولیه برای تاسیس شرکت چقدر است وایا نیاز به داشتن یک مکان برای ثبت شرکت است یا نه ؟

روند شکایت از مشاوره ثبت شرکت آن های همانند شکایت ار دیگر کسب و کار ها می باشد.

من و دو نفر دیگ قراره یه اپلیکیشن طراحی کنیم و خب قراره ک پول حاصل از فروش بینمون پخش بشه

از معروف ترین نوع شرکت هایی که بیشتر به گوشمان می خورد موارد زیر هستند

پس از اینکه از طرف سازمان مربوطه در رابطه با پرونده شما جوابیه دریافت گردد، نخستین ثبت اقدام به بررسی مجدد پرونده و تنظیم مدارک برای روزنامه رسمی نموده و بلافاصله پس از تکمیل مدارک، آنها را برای دریافت آگهی و روزنامه رسمی ارسال می نماید.

ثبت شرکت در شمال تهران – موسسه ثبتی در شمال تهران و کلیه امور ثبتی...

من در زمینه تولید چراغ های روشنایی فعالیت میکنم به تازگی از شریکم جدا here شدم و میخوام تنها کارمو انجام بدم آیا امکان ثبت شرکت برای خودم به صورت تنها هستش یا خیر؟ و اینکه برای تولید چه شرکتی باید ثبت کنم و همچنین در مورد ثبت برند و استاندارد سوالهایی دارم که ممنون میشم پاسخ بدین

Report this wiki page